Search

Over betalen

Onze betalingsmogelijkheden

 

Wij bieden uitsluitend bankoverschrijving en I-deal als betaalmethode. Dit heeft verschillende voordelen voor zowel u als klant als ons als bedrijf, welke wij graag toelichten.

Betalen met i-Deal
Kan ik met een credit-card betalen?

U kunt bij ons niet met een credit-card betalen. Zie de motivatie hiervoor bij “Waarom bankoverschrijving”.

Kunnen wij contant betalen?

Het is  bij ons niet mogelijk om contant te betalen.

Waarom bankoverschrijving?
  • Overwogen investering: Het kopen van een massagestoel zien wij als een weloverwogen investering in uw gezondheid, welzijn en duurzaam comfort. Door een betaling via een bankoverschrijving, benadrukken wij het zorgvuldige karakter van de aankoop en vermijden wij impulsieve aankopen.
  • Vertrouwen en zekerheid: Een bankoverschrijving is nog steeds de meest eenvoudige een meest transparante en veilige manier van betalen. U en wij behouden volledig controle over de betaling en weten zeker dat het geld niet onnodig enkele dagen bij een andere partij wordt vastgehouden, maar direct op onze bankrekening staat.
  • Kostenbesparing: Door enkel bankoverschrijving en I-deal aan te bieden als betaling, houden we de transactiekosten laag. Dit stelt ons in staat om u tegen aantrekkelijke prijzen massagestoelen en accessoires te kunnen bieden. Zo krijgt u het hoogste rendement uit uw investering 

Wij danken u voor uw begrip en vertrouwen in onze werkwijze. Mocht u vragen hebben over ons betalingsbeleid of de details van de overschrijving, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan klaar om u verder te helpen.

Kan ik de aankoop gespreid betalen?

Wij kunnen consumenten mogelijkheden aanbieden voor gepreide betaling. Vraag ons hierover.

Kan ik de massagestoel leasen?

Wij bieden alleen bedrijven en instellingen mogelijkheden voor het leasen van massagestoelen. Vraag ons naar de mogelijkheden.

Vooruitbetaling

 

Bij Massagestoelencentrum hanteren wij een beleid waarbij klanten vooraf het volledige bedrag voor een bestelling betalen.

Kan ik betalen bij levering?

U kunt bij ons niet betalen bij levering. Voor de motivatie lees bij “Waarom volledige vooruitbetaling”

Waarom volledige vooruitbetaling?

We begrijpen dat sommige klanten hier vragen over kunnen hebben, en daarom willen we graag uitleggen waarom dit voor beide partijen de beste aanpak is.

  1. Aanbetalingsgarantie en leveranciersbetalingen

Zodra wij het volledige bedrag van uw bestelling ontvangen, plaatsen wij direct de bestelling bij onze leveranciers, die wij ook vooraf betalen. Dit zorgt ervoor dat uw massagestoel snel en efficiënt en tegen scherpe tarieven kan worden geleverd.

  1. Geen risico voor ons op wanbetaling

Door te werken met volledige vooruitbetaling, nemen wij het risico weg dat klanten na de levering niet betalen. Dit zorgt ervoor dat wij onze prijzen scherp kunnen houden en dat wij geen ongewenste kosten maken om achter betalingen aan te moeten gaan. 

  1. Geen risico op faillissement

Sommige klanten maken zich zorgen over het risico op faillissement van ons bedrijf, tijdens het moment van bestelling en leveriing. Wij willen die angst wegnemen:

  • Wij zijn een gezond bedrijf met lage vaste kosten en werken volledig met eigen vermogen, ofwel zonder schulden. Dit geeft ons financiële stabiliteit.
  • Wij zijn een vennootschap onder firma (v.o.f.), wat betekent dat wij persoonlijk aansprakelijk zijn met ons privévermogen. Bij een eventueel faillissement zijn wij persoonlijk aansprakelijk.
  • Onze levertijden zijn kort. Er is in de praktijk een uiterst gering  risico dat wij binnen die korte periode failliet kunnen gaan.
  • Onze leveranciers hebben wij o.a. geselecteerd op hun jarenlange bewezen staat van diensten met het leveren van premium Massagestoelen. De kans dat zij failliet gaat in de periode van uw betaling tot aan de levering  is uiterst gering.
  1. Wettelijke rechten van de consument

Hoewel consumenten wettelijk gezien het recht hebben om niet meer dan 50% vooruit te betalen, kiezen wij ervoor om de volledige vooruitbetaling te vragen. Dit zorgt voor een efficiënter proces en voorkomt onnodige administratie kosten. Wij doen er alles aan om het vertrouwen van onze klanten te verdienen door heldere communicatie, betrouwbare service en het leveren van kwaliteitsproducten